wtorek, 10 czerwca 2008
Diana i Roofi:*

Diana i Roofi byli by świetną parą nie sądzicie?;)

Diana raz powiedziała że "na żadnego partnera nie spojrzałam o matko jaki fajny facet":)

Sasza i Roofi 

Ślicznie razem wyglądają:D

Diana i Rafał 

Szkoda że w YCD tylko raz ze sobą tańczyli:(

Sasza i Rafał 

 

A ten uśmiech do siebie:)))

Czy było coś między nimi czy nie jak sądzicie? 

Ja myśle że tak:):):)

Komentujcie:*:* 

środa, 21 maja 2008
Czat z Dianą:)

 

Diana: witam wszystkich na czacie - zapraszamy do zadawania pytań.

Natus: Witaj SaSza :) Masz wielu wiernych fanów,którzy naprawde darzą do Ciebie wielką sympatię.. Czy miałabyś czas,i chęci,aby się z nimi spotkać ?

Diana: Tak, oczywiście, mam na to wielką ochotę.

Ka_Myk: Gdzie można cię spotkać? ( oprócz Top Toys)

Diana: Na pewno w Koszalinie. Jutro będę w Szczecinie...

FK: dlaczego zwiekszył Ci sie dystans do ludzi po programie YCD ??

Diana: Ponieważ zobaczyłam jacy są na prawdę i jak potrafią udawać przed kamerami.

JulciaTT: Dianko, jak podobało Ci się w YCD.?;)

Diana: Były lepsze i gorsze chwile... Ale na pewno będę mile wspominać cały program poniewa była to dla mnie przygoda. Nigdy nie myślałam, że będę miała przyjemność zatańczyć takie style, jakie tańczyłam.

Justynka: Czy w programie naprawde panowala rodzinna atmosfera?

Diana: Kamery dużo ukrywały i niestety więcej nie mogę powiedzieć... Ale pamiętajcie, że w tym co pokazują jest tylko 50 procent prawdy.

FK: i czy to tylko plotki ze koperta w chwili wynikow była pusta???

Diana: Nie słyszałam takiej plotki i dlatego nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.

RDM: Cześc Diana ALe się ciesze że mam okazje z tobą porozmawiać

Diana: Ja też!!!

wr: dzis słyszałem w amerykańskiej telewizji jak facet amerykański milioner projektant mody poszukiwał ludzi do pracy...i powiedział tak ,,tECHNIKÓW jest wielu na świecie i w mojej pracy jestem obłozony technikami ale ja potrzebuję oryginalnej osobowości kogoś z wizją,z marzeniami idealistę bujającego w obłokach ...wiele mi to
przypomina a napewno ciebie czy to znak ze jednak skończysz w usa ? tego z całego serac ci życz

tysia: Dzień Dobry

Diana: Nie wiem, czy skończę w USA. Na pewno chcę tam wyjechać. Na razie planuję pójść na studia, więc wszystko przede mną, ale dziękuję za takie miłe słowa.

Natus: Z kim najlepiej tanczyło Ci się w you can dance ?

Diana: Na 100 procent z Maćkiem Florkiem.

Ka_Myk: Czy Rafał Bryndal jest tak samo zabawny w telewizji i w realu? ;)

Diana: Tak, jest to przesympatyczny człowiek. Ale tak na prawdę w telewizji nie pokazał wszystkich swoich plusów. To genialny facet.

Klaudia: Czy ucieszyłaś się gdy dowiedziałaś się że i tak pojedziesz do Brodway?

Diana: A jak myślisz? :)

Anetka: Widac , wlasnie ze niektorzy ludzie byli tam typowymi aktorami..np. Ania... Ty byłaś najprawdziwsza.. tak mi sie wydaje:)

Diana: Nie mogę wypowiadać się na temat innych osób. Wolę, żeby same o sobie mówiły, ale dziękuję, że tak to odbierasz, bo zawsze byłam sobą.

Natus: Czy miałaś jakąś ciekawą przygode związaną z tańcem albo programem you can dance ?

Diana: Cały program był przygodą. Nauczyłam się tańczyć na szpilkach, ale chodzić w nich jest mi jeszcze ciężko. To chyba ciekawostka... :)

Anetka: Dianko, kogo najlepiej wspominasz z programu YCD??:)

Diana: Maćka Florka i może to się wydać dziwne, ale też Anię Bosak.

Justynka: a czy mozna Cie spotkac w jakies koszalinskiej dyskotece? Np. w Bajce?:)

Diana: Przykro mi, ale niestety nie.

Justynka: a jaka jest tak naprawde Kinga Rusin?

Diana: Dla mnie była bardzo sympatyczna i nigdy nie udawała kogoś innego.

wr: czy zgodzisz się ze mną ze podczas programu cały czas miałaś schody stawiane przez JURY? czy dlatego ze tańczysz styl którego oni kompletnie nie rozumieją?

Diana: Tak, zgodzę się z tym. Ale uważam, że jeśli ktoś ma marzenia i dąży do nich to nie ma przed nim żadnych przeszkód.

wr: potrafiłaś zatańczyć tańce jak np.mambo,współczesny zupełnie odbiegajace od tego co ty tańczysz i byłas w tym rewelacyjna ? czemu ukrywałaś te zdolnosci?

Diana: Nigdy tego nie ukrywałam:) Sama byłam zaskoczona ile radości sprawiło mi wykonanie i zatańczenie tych stylów.

wr: na twojej stronie widnieja smsy od mnóstwa ludzi wierzących w ciebie, zaufali Tobie uwierzyli, co czujesz kiedy miliony ludzi wyrażają się o tobie w samych superlatywach?

Diana: Czuję, że jestem kimś wyjątkowym. Na pewno pomagali mi, kiedy miałam złe chwile w programie.

tobi75: Zaprzyjaźniłaś się z kimś w YCD?

Diana: Przyjaźń to zbyt dużo powiedziane. Ale na pewno bardzo dobry kontakt miałam z Anią.

tysia: Czy naprawde masz kontuzje nogi??

Diana: Tak, mam naderwane ścięgno.

wr: powiedz mi Diana, jak to zrobiłaś ze dzieciaki tak cie uwielbiają? jak to robisz ,czy cały czas jesteś taka no kolorowa, te rude włosy i wogóle !?

Diana: Po prostu byłam sobą i wydaje mi się, że dzieciaki potrafią wyczuć, czy ktoś udaje czy nie.

Klaudia: Gdy wyjedziesz,nie będziesz za nami tęsknić?

Diana: Pewnie, że będę!

asiast: tańczysz hiphop? czy tylko styl Jackosona, jak to nazwać co ty tańczysz? fajne to w sumie, ale jak to dokładnie określić, hiphop? Jackson to pop, więc ?

Diana: Tańczę popping, locking i street dance. Oczywiście od lat zajmuje sie też hip hopem.

tysia: Co sadzisz o Michale Pirógu ??Jak przyjełas jego krytyke w tańcu locing/(czy jak to sie pisze)

Diana: Nie będę się wypowiadała o tym człowieku. Przyjęłam jego krytykę ponieważ był w jury, jednak on nigdy nie miał styczności z tym stylem więc jego komentarze były dla mnie nietrafne.

Justynka: kto z jury byl najbardziej obiektywny Twoim zdaniem?

Diana: Augustin Egurrola

elizka: diana masz rodzeństwo ??

Diana: Oczywiście, że tak. Siostrę.

Lilo: Czy nie było Ci żal, że odpadlaś przed finałem?..

Diana: Było mi bardzo przykro, ale program to nie jest moje całe życie, więc nie mogłam się załamać. Chciałam to przyjąć z uśmiecham.

Klaudia: jak można zdobyć twój autograf? Kiedy wrócisz do Koszalina? proszę powiadom nas jak by co!

Diana: Jestem w Koszalinie. Można go zdobyć w klubie Bałtyk przy ul. Spokojnej 48

Lilo: Jak wspominasz taniec brzucha ? ;)

Diana: Coś niezwykle egzotycznego:)

Madi: ktora dziewczyne lubilas najbardziej w programie?

Diana: Anię Bosak

RiNgWeL: Dianko, kiedy mozna bedzie was Zobaczyc we Włocławku lub okolicach ? (Raz juz was widzałem na Break Session na zywo i chce zobaczyc to jeszcze RAZ ! ) Pozdrawiam Całe TT

Diana: Informacje na ten temat na pewno znajdą się na stronie internetowej mojej grupy www.toptoys.com.pl

asiast: jak oceniasz swój poziom jako tancerza do poziomu innych uczestników YCD?

Diana: Nie będę oceniać swojego poziomu. Jestem tancerką i zajmuję się tym co kocham, a nie oceną innych.

Justynka: czy jest czegos zalujesz z YCD?

Diana: Tak, że nie byłam w finale i nie mogłam zatańczyć specjalnie przygotowanej solówki :)

Ka_Myk: Czy cieszysz się, że z trójki finalistów wygrał Gleba|?

Diana: Bardzo się cieszę.

tysia: chyba nie spodziewałas sie ze po programi YCD bedziesz taka popularna jak sobie z tym radzisz??

Diana: Nie, nie spodziewałam się tego. Nie traktuję tego tak poważnie ponieważ wiem, że popularność może trwać tylko chwilę. Pracować trzeba dalej...

wr: czy Cinek to Twój chłopak ?? czy przyjaciel z grupy ??

Diana: Cinek nie jest moim chłopakiem. Był, jest i będzie moim przyjacielem.

Klaudia: A czy kiedy chcesz wyjść na zakupy czy coś takiego ludzie nie zaczepiają cię i nie wypytują o wszystko?

Diana: Owszem, zaczepiają:) Ale są bardzo mili i cieszę się z tego.

Ka_Myk: Kupiłaś już prezenty na święta? xD

Diana: Niestety nie. Nic nie mam dla nikogo :(

Sylvia: Czy wiążesz swoja przyszlość z Tancem?

Diana: Tak.

czaki: czy zmienil sie troche Twoj charakter po programie?

Diana: Absolutnie nie. I nie zmieni się nigdy.

Andernat: W jakim wieku zaczęłaś tańczyć?

Diana: Moi rodzice są tancerzami, a ja zaczęłam tańczyć mając 5 lat.

Klaudia: Gdy był program Po prostu taniec to ty wylosowałaś Bryndala czy to ktos inny was dobierał?

Diana: Ktoś inny nas dobierał.

Rolf92: Jakie masz inne zainteresowania oprócz tańca?

Diana: Uwielbiam czytać książki i interesuję się też sztuką.

RiNgWeL: Dianko , Otwórzce szkołe tanca Top Toys we Włocławku ! prosze! :) Cio Ty na to ? Powodzenia na Boardway'u

Diana: Przekażę grupie i przemyślimy to:)

Karolina: Kiedy mozna cie będzie zobaczyc w tv?

Diana: W Sylwestra. Ale więcej nie zdradzę.. :)

aska: czy przyjełebyś zaproszenie do programu kuby wojewódzkiego??

Diana: Tak.

Piotro: Czy weźmiesz udział w 2 edycji YCD?

Diana: Nie.

Ka_Myk: Czy oprócz Michaela Jacksona masz jakiegoś jeszcze idola?

Diana: Oczywiście, że mam.

TT: Czy nadal będziesz tańczyła ze swoją grupą Top Toys ?

Diana: Zawsze i wszędzie:))))

asiast: gdzi cie maoża zobaczyć w koszalinie? chodzi mi o imprezy. sama czesto bywam tu i tam a ciebie nie widziałam. często bywam na hiphopowych imprezach, a ty tańcząc hiphop też bywasz na imprezach hiphopowych w Koszalinie?

Diana: Nigdy nie słyszałam o imprezach hip hopowych w Koszalinie. Z przykrością muszę cię poinformować, że niestety nie chodzę na imprezy.

kropka: Czy masz zamiar w przyszłości załozyć swoja skzołe tanca i uczyc innych?

Diana: Jeszcze o tym nie myślałam.

Diana: Na razie muszę skupić się na sobie.

kiara: Czy jeśli twoi fani podejdą do ciebie i poproszą o autorgaf lub wsólne zdjęcie to czy będziesz miała coś przeciwko?

Diana: Ależ nie. Zawsze jest mi bardzo miło, kiedy podchodzą do mnie.

wr: Diana ..tak mówia ty nigdy nie odpuszczasz ,,trenujesz dzień i noc..starcza ci sił na pokonywanie trudności....?

Diana: Tak, to prawda. Czasami brakuje mi sił, ale wiem, że jeśli odpuszczę, wtedy mój czas może minąć.

TT: A na obóz Top Toysami na ile czasu przyjedziesz i czy w ogóle bedziesz ?

Diana: Jeśli będę wtedy w Stanach, to nie będ mogła uczestniczyć w obozie. Ale będzie cały Top Toys!

DiaNkaa: Czy wiesz już cos na temat swoich wakacji? Nie dawno dowiedziałam się że grupa Top Toys do której należysz ma wyjechać na obóz do Świnoujścia a następnie do Szwecji.... Czy bedziesz brała w tym udział ?

Diana: W swoje wakacje będę w USA, ale na temat wyjazdu mojej grupy nic nie wiem.

asiast: co myślisz o innych grupach tanecznych w Koszalinie i o tym że jest taka różnorodność, dobrze, czy źle, czy może czegoś brakuje. Jakie macie nastawienie do swoich konkurentów (chodzi o wszystkie szkoły i grupy taneczne w Koszalinie)?

Diana: Bardzo dobrze, że są tak różnorodne grupy. Ja i moja grupa nie mamy nic przeciwko temu, aby w Koszalinie działały inne zespoły.

Sylvia: Czy mas swojgo własnego styliste?

Diana: Tak, to ja:)

Klaudia: jaki masz wzrost?

Klaudia: i kolor oczu?

Diana: 164 cm i oczy brązowe

Natus: Gdzie ty kupujesz takie fajne ciuchy ? Strasznie spodobal mi się Twój styl.. :* :* :*

Diana: Kupuję je tam, gdzie nigdy nie można trafić na drugą taką samą sztukę:)

wr: twoja grupa cały czas cię wspierała jesteście tak ze soba ..jak rodzina to jest cudne,kłócicie się???

Diana: esteśmy jak rodzina - bardzo dobrze powiedziane, więc są również i kłótnie. Ale są krótkie i od razu się godzimy:)

Karolina: Na ile wyjezdrzesz do USA???

Diana: Na trzy miesiące.

Ka_Myk: Jak ci idzie nauka? :)

Diana: Zawsze szło mi barzdo dobrze. Teraz miałam długą przerwę, ale mam nadzieję, że dam sobie radę:)

Piotro: Chciałabyś wyjechać do USA na stałę?

Diana: Myślę o tym. Ale jescze nie jestem zdecydowana.

Klaudia: Kiedy się urodziłaś?

Diana: 11 marca 1989

Kevinek: od ilu lat trenujesz?, doszłaś naprawdę niemal do perfekci, zapewne wylałaś wiele łez i potu, ale opłacało się. Czy teraz po tym rogramie chcesz trenować jeszcze intensywniej niż do tej pory?

Diana: Od 13 lat. Tak, chcę trenować jeszcze intensywniej.

Marta: na srio nie lubisz sukienek ?

Diana: Tak. Naprawdę ich nie lubię:)

Ka_Myk: Czy masz zwierzę?

Diana: Mam psa i kota.

Klaudia: Diana? skąd ksywka ''Sasza''? według mnie Diana to śliczne imię:)

Diana: "Odziedziczyłam" moją ksywkę po tacie.

Kevinek: próbowałaś trenować jakiś inny taniec? a może jakiś taniec towarzyski? np. Tango czy Walc?

Diana: Nie, nawet o tym nie myślałam.

Diana: Powoli kończymy czat. Prosimy o ostatnie pytanie...

Ka_Myk: Gdzie się wybierasz na studia?

Diana: Prawdopodobnie do Koszalina lub Warszawy. A jeśli chodzi o kierunek to mylałam o pedagogice i kurturoznawstwie.

Natus: Zyczę Ci byś wzorowo zdała maturę ( na pewno tak własnie bedzie ) nO I nie zapomniała o nas,Twoich wiernych fanach :) Wierzymy w Ciebie i Kochamy Cie :*

Karolina: DIANKA :*:*:**:*:**:*:*:*:*:*: KOCHAMY CIE!!!!

Diana: Dziękuję bardzo za wszystkie pytania i mnóstwo ciepłych słów:)